کاربر میهمان ( ورود ) | ثبت‌‌نام میهمان  | راهنما  جمعه، ۳۱ فروردین‌‌ماه ۱۴۰۳ | Friday, April 19, 2024
 
 
سامانه ثبت‌ نام مدیریت آموزشی مربیان مدارک آزمون مطالب
 

موفقیت زنان در رانندگی

  رعایت نکته های زیر می توان به زنان کمک کند که در هنگام رانندگی حوادث کمتری داشته باشند .  

 شنبه، ۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵:۱۵|

رعایت نکته های زیر می توان به زنان کمک کند که در هنگام رانندگی حوادث کمتری داشته باشند .

1-      از رانندگی در شب خودداری کنید اگر واقعاً ضرورت دارد که در شب مسافرت کنید از جاده های ناشناخته و محیط هایی که احتمال گم شدن و گرفتار شدن در تاریکی و جاده هایی که دید ندارند عبور نکنید .

2-       به هنگام رانندگی سعی کنید همراهی را با خود داشته باشید تنها سفر کردن برای زنان خطرناک است چون اگر حادثه ای رخ دهد ممکن است در موقعیتی قرار بگیرند که نتوانند از پس آن برآیند .

3-      با برنامه هوشمندانه می توانید از قبل  مسیرهایی را که باید  بروید طوری انتخاب کنید که  ایمن باشد و جاده را به خطار نروید تا در مصرف سوخت هم صرفه جویی کنید .

4-      لاستیک ها را از نظر مقدار بادی که دارند  بررسی کنید اگر باد لاستیکها کم باشد باعث افزایش مصرف سوخت می می شود و خطر ترکیدن لاستیک ها در میانه راه را هم بالا می برد . باید بیش از اندازه لاستیکها هم می تواند منجر به تصادف و عمده ترین علت تاخیر در ترمز کردن خودرو باشد .

5-      همراستایی و بالانس بودن چرخها را باید هر 4 ماه یکبار بررسی کنید همراستایی لاستیکها می تواند از سائیدگی پارگی  آنها جلوگیری کند و رانندگی صاف و یکدستی silky smooth drive.را برای شما به ارمغان آورد.

6-      از بهترین نوع روغن برای موتور ماشین استفاده کنید چون روغنهای بی کیفیت نه تنها باعث بروز مشکل در موتور می شوند حتی می تواند به موتور خودرو صدمه بزنند .

7-       ماشین را در فواصل منظم برای سرویسکاری به نزد یک کارشناس حرفه ای ببرید بخصوص قبل از رفتن به مسافرت های طولانی . کارهای تعمیراتی کوچک و ارزان قیمت شاید هزینه کمتری برای شما داشته باشد ولی می تواند باعث صدمه دیدن ماشین شما شود . اگر امکان چک کردن همه بخش ها در یک جلسه وجود ندارد در چند جلسه این مشکلات را برطرف کنید .

8-      همیشه شماره تلفن تعمیرکار و یا گروه امداد را به همراه داشته باشید و یا شماره دوستان و فامیل هایی که در صورت خراب شدن بتوانید به آنها زنگ بزنید تا به کمک شما بیایند .

9-      توصیه می شود که همواره یک بسته لوازم اضطراری حاوی غذا و آب در ماشین اتان داشته باشید تا در صورتی که خودرو شما دچار خرابی شد از این آب و مواد غذایی استفاده کنید و نیازی نباشد بدنبال آنها بگردید و یا گرسنه و تشنه بمانید .

10-   بهتر است که آموزش هایی را از تعمیرکاران در باره چگونگی تعویض چرخ خودرو و عیب یابی از باتری و مشکلاتی شبیه آن را ببینید

11-  توصیه می شود که لباس های راحت بپوشید که امکان تحرک شما را حین رانندگی فراهم کند . استفاده از لباس های

چسبان مانند دامن باعث می شود که حرکت شما را کند کرده حرکت ساق پای شما را به هنگام عکس العمل ترمز کند می کند.

12-  با سرعت استاندارد رانندگی کنید تا از گرم شدن و داغ کردن موتور جلوگیری شود رانندگی شتاب آمیز با ترمز کردن های شدید باعث ایجاد مشکل می شود برای دوری از این وضعیت دنده را به موقع عوض کنید .

13-  هرگاه ماشین بیش از اندازه سنگین شده است و یاصداهای اضافی می دهد این امر باعث افزایش مصرف سوخت شده و هدایت ماشین را هم دشوار می کند .

14-  کلاچ ؛ ترمز و دنده باید فقط به هنگام ضرورت فشار داده شوند در صورتی که نیازی نیست در میانه راه از ترمز استفاده نکنید ( منظور ترمزهای بیمورد است )

15-   به هنگام رانندگی مرتب با چشمانتان مراقب تجهیزات جلوی داشبرد باشید و عقربه های سوخت و مسافتی را که طی کرده اید و میز سرعت ماشین را در نظر داشته باشید .


 

موفقيت زنان در رانندگي

یادداشت | علمی

کد محتوا: ۲۱۸۸

ارسال: شنبه، ۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵:۱۵

به روز شده: شنبه، ۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹:۲۷

کلید واژه‌‌ها: رانندگی - زنان-موفقیت - شب -

نوع: یادداشت

موضوع: علمی

فرستنده: برنامه ریزی آموزشگاه رانندگی هنگام

منبع:

پیوند:

بازدید: ۶۸۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
 

عنوان

متن

 

برای ورود باید به سایت وارد شده باشید.   در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید.

 ورود به سایت   برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

 ورود به سایت   چنانچه هنور در سایت عضو نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید.
(ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

   
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

درباره آموزشگاه رانندگی هنگام سخن مدیر

 

نام کاربری

 

رمز عبور

   

آموزشگاه رانندگی هنگام


ثبت‌‌نام

مدیریت آموزشی

شرایط و مدارک

دانشنامه

آرشیو

درباره ما

تماس با ما


نشانی: تهران، ميدان رسالت، خيابان هنگام، نبش خیابان بهار

تلفن: ٧٧٢٠٩۴۴۵ - ٧٧٢٠٩۴۴۶ (۰۲۱)

پست الکترونیک: info@hengam.info

 

© ۱۴۰۳ کلیه حقوق برای آموزشگاه رانندگی هنگام محفوظ است.

هرگونه کپی برداری از مطالب و محتوای این وب‌‌سایت بدون مجوز کتبی نقض قانون حمایت از تولیدکنندگان محتوای اینترنتی می‌‌باشد و تحت پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.

طراحی و توسعه: گروه ریزسامانه‌‌های نمادیس| پایگاه آموزش مجازی رانندگی| عضو طرح سامانه مدیریت هوشمند آموزشگاه رانندگی